Wednesday, August 12, 2009

AKU PERNAH...

Posted by mila at 12:47 AM
Aku pernah senang aku pernah susah
Aku pernah dipuji aku pernah dicaci
Aku pernah berjaya aku pernah gagal
Aku pernah ketawa aku pernah menangis
Aku pernah gembira aku pernah berduka
Aku pernah suka aku pernah derita
Aku pernah kenyang aku pernah lapar
Aku pernah sihat aku pernah sakit
Aku pernah bangun aku pernah duduk
Aku pernah berlari aku pernah rebah
Aku pernah melungsur aku pernah tergelungsur
Aku pernah jaga aku pernah tidur
Aku pernah berjaga aku pernah leka
Aku pernah memberi aku pernah meminta
Aku pernah kebukit aku pernah kepaya
Aku pernah diawan aku pernah dilautan

Yg pasti semua btol2 meninggalkan kesan mdalam kt diri aku..
Pengalaman tol2 mematangkn diri ini..
Aku x kn toleh kebelakang lg...
PROMISE!!

p/s: Jika anda pernah gagal, ia bukan bererti gagal untuk selamanya

0 comments on "AKU PERNAH..."