Tuesday, October 27, 2009

CONGRATULATIONS

Posted by mila at 1:49 PM 3 comments
tahniah..tahniah...& tahniah.....
buat adik ku n kwn2nye yg br je b'konvo smlm kt UiTM s.alam.......
alif farhan...kak long,,,wani,,hanum...lg sp ek..ak x ingt...
mak bg adik n alif farhan bunge yg ade bear..huh x aci..he.
n also my cousin mahmud,,tahniah dpt anugerah naib canselor...
ak tompg bangga..hehehe..

buat sume2 diatas yg skg ni tgh smbg degree..
good luck n smoge trus bjaya dgn cemerlangnye
duniawi n ukhrawi...
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Sekitar istiadat konvokesyen UiTM ke-71
Sidang ke 17 (26 Oct 2009, Isnin)



Zuraidah Bt Hj Kamissan
(Diploma In Office Management And Technology)


with mak&abah


sweet...


gorgeous...our family+alif farhan's family..


ehhehe...mortar board pon jd lah..


apsal aku pendek semacam jek ni..huh!!


kesesakan luar biasa..


so tired!!da x larat da...

Thursday, October 22, 2009

CReatiVity & Inn0vation

Posted by mila at 6:55 AM 0 comments


my group new invention: handgun safety lock system

& wish all the best and good luck...
4 da group 'Tudung Saji Heater'

Monday, October 19, 2009

MINGGU SIBUK

Posted by mila at 2:29 PM 1 comments
pejam celik pejam celik da kt pghujung syawal...huh k'bz'an yg mlampau lately ni smpai wt aku xsedo....nk upload gmbo syawalku d bt pahat pon xsmptt... apepon...mymbut syawal kali ke 3 di nt pahat dgn kwn2 mjdi satu lg memori yg akn ku smpn smpai bile2...ape pon TQ kt Pakcik Sapari, aini, hamim, wan, umi, halim,liza & pn khazanah dan kesemua keluarga mereka di ats lynn yg hebat dn mknn yg sdp2...time kasih daun kladi...taun depan 'open' lg..hehhe..

Takziah gak aku ucapkan buat keluarga angkat ku di Pt Sempadan yg baru kehilangan ahli keluarga yg tersayang (atuk) pd jumaat (16/10/2009)..semoga roh atuk di letakkan di kalangan org2 yg beriman...

Aku smpt gak pg tgk cite papadom walaupon bz sgt2 mlm ahad br2 ni..papadom sgt besh....lawak..sedih..sume ade..yg plg ptg sarat dgn mesej p'paduan & ksh syg...Buah tgn Afdlin yg aku kasik tabik spring...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
sekitar kemeriahan syawal di BP


bersama pakcik sapari & isteri


gotong royong mbasuh pinggan


rumah aini


rumah wan..sdp nyeee ikan siakap freshh..


rumah hamim


bersama pn khazanah & keluarga..


mangkuk smbal yg hmpir licin..hehehe


yeyyee..sy dpt wit raye..


antara mereka yg hadir..


marhaban di astro???hikhik..umah umi la..


heh..si fiza ni..org bselawat die smpt lagi..

gadis2 BFF..

mknn yg lazat...


errkkk.muke kekenyangan..


kami ialah K.A.W.A.N

Lastly...

ade muke keibuan x???hehehhe

jumpe lagi syawal akan dtg...InsyaAllah....

Ya Allah permudahkan la urusan ku...

Saturday, October 3, 2009

KEMERIAHAN SYAWAL

Posted by mila at 11:18 PM 3 comments

3 dara pingitan???k.anje tgh darah manis skg..
sbb bakal mnamatkan zaman bujang x lame lg...
nnt tinggal aku n adek jek..huhu..


si gadis bersama anak saudara & sepupu

sibukbgambo smpai lupe nk amek gmbo ngn mak + abah..
kat meja mkn pon ok pe...hehehe

anak dara+mak dara beraya ke rumah jiran..


kat depan umah ngn mamat(my cousin)..
anak teruna kpd mak dara yg kt ats baju kuning..hehhe.


waaa..meriahnyee...tp ramai yg x smpai lg ni...
nak tau sbb ape aku xpnh sekali pon blk kg ialah:

1. rumah aku adlh kg bg kesemua family sblh abah
2. dulu arwah nenek dok ngn kitorg sbb abah anak
sulung lelaki...
3. alhamdulillah pas nenek da xde dorg msh ke sini....
4.dah tu..kg mane yg aku nk blk klu da umh aku tu kg bg dorg??huhu
5. nenek n atuk sblh mak pon mmg aku x pnh jmpe sbb meninggal
mase mak kecik lagi... :(

walaupun umah ak tu mmg kt kwsn kg iaitu
KG BARU TELUK GONG,,,
tp aku teringin nk merase blk kg time raye mcm
yg dceritakn oleh kwn2 aku sume...



ni adalah antara kenangan syawal t'indah...
sbb dpt jumpe kwn2 sek rendah yg da lame sgt aku x jumpe....
syukur Ya Allah aku dpt bjumpe dgn mereka..


kt umah ayu..ayu xleh ikut kitorg meronda sbb nk tido kn anak die...


hmmm..bposing je la jwbnye..


ni ade pe plak yg penuh kt umah aku ni???
ni la namenye baraan...
ape tu baraan / di sebut gak marhaban??
heh..acara wajib pd setiap syawal.
aku ase kt kg2 yg pnduduknye b'keturunan jawa je kot ade cmni..
org kg akn bgerak secara beramai dr satu umh ke umah..
sampai la abes 1 kg..
yg bestnye..aku selalu dok intai2 kot2 ade si teruna yg
bkenan ke..dr blk aku..(ssshhhh rahsia)..hehe

kalau nk masuk sume gmbo mmg x larat..byk gile..
rasenye ni je la dulu..
entri akn dtg ialah kemeriahan syawal
di parit raja, ayer hitam & batu pahat..

lagi happening kot sbb beraye ngn dak2 BFF..
InsyaAllah..