Monday, October 31, 2011

Konvokesyen hari 3 sidang 5..(FKAAS)

Posted by mila at 6:36 PM 1 comments
Hadiah dah balut awal..dah buat secantik mungkin tp x la secantik kat gerai2 tu...tp best kot balut hadiah sendiri....puas..he..thanks kak jemmm aka edy tambah riben bg lg kelasss hadiah tu...

Oke..penerimanya : of course la my bff..ecah n her rumate ein.....ecah ialah my friend since form4..1kelas..1dorm...@SMT Bentong....cuma rezeki ecah nmpaknya awal berbanding ak..huu...but its oke..selalu berpegang dengan kata2 keramat ni..."Setiap sesuatu ada waktunya"....even lmbat nak m'genggam segulung ijazah tapi banyak juga perkara yang masih boleh di banggakan sepanjang perjalanan menuju ke tahap sekarang.....opss..suka sangat terkeluar tajuk...haiyeee...~_~

Punyalah semangat...hangkut camera...dtg seawal mungkin nak snap gambar byk2...on camera...but so dissapointed...guess what???

waaaaaaa.. memory card ttinggal dalam letop!!!what the hal?? tak kesampaian hajat nak snap gambar dengan banyaknya....so hasilnya dapat la sekeping gambar ni...tu pon guna hp je..huu...

Congrats dear...u deserve it!!

(tu dua kuntum bunga2 cinta rose gergasi yg i balut sendiri..hehe)


haa...lain kali jgn dok kalut sangat...orang lain yg nak konvo..bukan awak!!!hee...^_^

Friday, October 28, 2011

Need vacation.

Posted by mila at 7:33 PM 0 comments
I need some place, space and time to recover all this shit things..
Masalahnya I nak format semula my main system..to forget the past..n move on…

Tolong.....

Membuat keputusan bukan satu proses mudah. Banyak aspek yang perlu diambil kira. Sebelum dan selepas…Tapi once kita da ambil keputusan haruslah kita redha bukan…Ya Allah…bantu aku untuk melupakan semua perkara pahit yang pernah singgah memcorakkan warna warni hidup ini…Bantu aku bangun semula…Bantu aku membina kekuatan yang hilang Ya Allah..Walaupun tiada siapa mengerti aku yakin KAU tahu semuanya Ya Allah…Hadirkan kebaikan setelah datangnya ujian kepada ku….

“Ampunkan aku Ya Allah pabila aku merintih nasibku di hadapanMu. Kalau bukan kepadaMu, kepada siapa lagi harus ku mengadu? Aku tidak pernah menyesali kewujudanku ini Ya Allah...namun aku hanyalah hambaMu yg dhaif dan lemah. Adakalanya aku kurang kesabaran. Ada masanya aku goyah keimanan. Ada masanya aku hampir terikut bisikan syaitan. Namun dengan limpahan kasih sayangMu, Engkau menarikku kembali jauh daripada kesesatan.

Engkau tetap menerima walau terkadang aku alpa, aku lupa, aku tersilap dan khilaf menafsir makna setiap kurniaan dan dugaan. Namun begitu besar kasihMu...Engkau tetap melindungi aku walaupun terkadang aku kalut merungut ketika saat-saat lemahku datang.Aku tidak pernah menafikan hakMu sebagai Khaliq walaupun terkadang aku terbuai dengan kesedihan dan kesakitan yang amat pedih.”

اللّهُمَّ لا سَهْلا إِلا مَا جَعَلْتَهُ سَهْلا. وَأَنْتَ تَجْعَلُ الْحَزْنَ إِذَا شِيئْتَ سَهْلا

“Ya Allah! Tidak ada kemudahan kecuali apa yang Engkau jadikannya mudah. Dan Engkau dapat jadikan susah itu mudah, apabila Engkau menghendakinya”

Ya Allah..Bantu aku…

Wednesday, October 26, 2011

Cinta Dan Benci

Posted by mila at 11:08 PM 1 comments


Cinta dan Benci hanya di pisah oleh satu garisan yang sangat halus...