Monday, February 7, 2011

Kau takkan pernah mendengar...sebab aku cakap dalam hati....

Posted by mila at 5:01 PM
Semalam dah jadi sejarah...tak pernah terbayang yang aku akan terkandas kat shah alam..(shah alam je tu) sebab bas lewat....berapa jam?????4 jam...oke..sepatutnya pukul 5.30....jangan tak tau pukul 9.30 baru dpt naik bas....best gila KOT.....4 jam tu KALAU balik rumah boleh urut kaki mak dengan minyak mustajab kaler HIJAU....leh main dgn arieQ...boleh buat asgmnt yang terbengkalai..(kononnya)....boleh macam2 lagi la..tp semuanya KALAU..tp kalau silap time,,aku juga kene tinggal...haisshhh

apa yang aku boleh buat???menunggu kelibat bas datang dgn penuh KESABARAN...memerhati ragam manusia sekeliling.....

" ehh kau ni bajet bagus"....

" kenapa la minah ni gaya mcm ni"...

"lorrr..dia boleh bentang kain kat rumput....erkkk tidur pulak....berapa jam la ni bas dia dah delay."

" ohh patutla pagi tadi asyik patah balik je masa nal lawat baby arissa ngn baby mia...tanda nak jd cmni kot..hmmm.."

" Ya Allah....mamat2 foreigner ni kejadah apa buka gelanggang main takraw kat sini...."

" Eh...kau boleh hisap rokok jauh2 tak...kepala aku da tersumbat ni..sekali aku......kang..."

" Eh budak2....kau berborak jauh-jauh la sikit.....sakit telinga aku ni..."

" Oit jangan lari....terburai kang beg ko yang sarat tu...tak pon ko yang tersungkur...aku bukan tak nak tolong....tp ni tgh takda mood ni..."

" Kesiannya mak cik tu...nak tolong....sapa nak jaga beg ni...kang aku tolong dia...aku pulak yang tak tertolong..."

" eeiii comelnya kau budak kecik....meh aku nak cium sikit...."

" Adoiii...mana bas tak sampai2 lagi ni.....kematu sudah ni.."

" Macam mana ni??sampai mesti awal pagi......kesian sarah.."

" Waaaaa...lapar sudah ni.."

" Eh mamat kaunter ni...buat lawak bodoh pulak.....aku smack down karang..."

" Camna esok eaa..malas nya nak pergi kelas..nak mc ke tak..."
.
.
.
.
.
.
.
.***Sayangya..kau takkan pernah mendengar...sebab aku cakap dalam hati....
.
.
.
4 jam berlalu...."johor bahru!!!!"...oke letak beg kat bawah...naik bas..cari seat...letak punggung.......berfikir & terus berfikir.....akhirnya zzZZzzzZZzzzZZZzz..................

2 comments on "Kau takkan pernah mendengar...sebab aku cakap dalam hati...."

maiyah on February 7, 2011 at 6:29 PM said...

assalam..
kalo kita sesorang mmg slalu camni kan

mila on February 7, 2011 at 9:40 PM said...

wsalam kak....
itu je lah yang terdaya di buat pada masa tu...=D