Saturday, September 12, 2009

PAIN

Posted by mila at 1:39 AM

mmm ptg td aku di landa kesakitan yg amat sgt...pastu sorg rumate aku pon xde kt bilik mase tu..xtau nk mtk tlg sape..da la aku da janji ngn ina n sarah nk g lab...seb bek dorg kol aku...aku pon terus mengadu kat dorg..sepantas kilat ina n sarah datang bg bantuan &rawatan kecemasan...kire cm wonderpet lah...hehehe...THANKS A LOT...klu xde korang td xtau pe jadi ngn aku....n tQ to fara, sara & ina gak sbb korang sudi tmn aku berbuka hari ni...

~teringat lak kt haziQ adam (anak sedare aku) yg pnh nyayi lagu wonderpet mase tgn aku luka teruk dulu...tula 1st time aku knl kartun wonderpet...tu pon die yg bgtau...hehhehe..~

5 comments on "PAIN"

Maiyah on September 12, 2009 at 2:54 AM said...

salam adik, ape wonderpet tuh.. :$

SMKRP.klang on September 12, 2009 at 6:21 AM said...

wonderpet adelah kartun mengenai 3 sekawan yang membabtu rakan2 haiwana yang dalam kesusahan huhu~

siaran di TV9 jam 2.30petang (^^.)
selamat menonton!

mila on September 12, 2009 at 10:34 AM said...

hehhee..tol tu acik uyul...

Kias Fansuri on September 14, 2009 at 9:19 AM said...

wonderpet2 kami datang..membantu cik mila yang dalam kesusahan..kami x besar dan kami x kuat.bile bekejasama sume jadi mudah.. APA YG PENTING...????

mila on September 14, 2009 at 12:17 PM said...

.....KERJASAMA!!hehe..